Շաբաթ, հուլիս 5, 2025
Վերջին տասնամյակի ընթացքում Լոս Կաբոսը մեքսիկական հայտնի լողափային վայրից վերածվել է համաշխարհային զբոսաշրջային հաջողության պատմության: Այս արագ աճը մեծապես պայմանավորված է Լոս Կաբոսի զբոսաշրջային խորհրդի կառավարիչ տնօրեն Ռոդրիգո Էսպոնդայի գործունեությամբ, որը ղեկավարել է նախաձեռնություններ, որոնք համատեղում են պետական և մասնավոր հատվածի համագործակցությունը, նորարարական մարքեթինգը և զբոսաշրջության զարգացման հեռանկարային մոտեցումը: Նրա ղեկավարության շնորհիվ Լոս Կաբոսը գրանցել է ռեկորդային զբոսաշրջային թվեր, ծաղկող տեղական տնտեսություն և համաշխարհային ճանաչում, այդ թվում՝ հեղինակավոր Michelin ուղեցույցի այցելություններ:
Էսպոնդայի ղեկավարության ներքո Լոս Կաբոսը ամրապնդել է իրեն որպես առաջատար ուղղություն՝ ամեն տարի գրավելով միլիոնավոր այցելուների, առաջարկելով համաշխարհային մակարդակի հանգստավայրեր, հայտնի ճաշատեսակներ և շունչ կտրող բնական լանդշաֆտներ: Էսպոնդայի և նրա թիմի կողմից կիրառված ռազմավարությունները ոչ միայն մեծացրել են տարածքի գրավչությունը, այլև ապահովել են կայուն զբոսաշրջային գործելակերպ, որը օգուտ է բերում ինչպես տեղական համայնքին, այնպես էլ համաշխարհային ճանապարհորդներին:
հայտարարություն
Ռոդրիգո Էսպոնդայի Լոս Կաբոսի զբոսաշրջության խորհրդի ղեկավար դառնալու ճանապարհը սկսվել է Մեքսիկայի զբոսաշրջության ոլորտում իր լայնածավալ կարիերայով։ FITURCA-ն ղեկավարելուց առաջ Էսպոնդան ավելի քան 16 տարի աշխատել է Մեքսիկայի զբոսաշրջության խորհրդում՝ աշխատելով այնպիսի հիմնական շուկաներում, ինչպիսիք են Նյու Յորքը, Չիկագոն և Տորոնտոն։ Պետական հատվածում տարիներ նվիրվելուց հետո Էսպոնդան պատրաստ էր նոր մարտահրավերի, և 2016 թվականին նրան առաջարկվեց ղեկավարել Լոս Կաբոսի զբոսաշրջության խորհուրդը։ 2016 թվականի հոկտեմբերին նա ընդունեց այս նոր գլուխը, և արդյունքները փոխակերպող էին։
Իր պաշտոնավարման ընթացքում Էսպոնդան կարողացել է գեղեցիկ ուղղությունը վերածել միջազգային զբոսաշրջային հզոր կենտրոնի: Նրա փորձը համաշխարհային զբոսաշրջային ոլորտում և շուկայի փոփոխվող դինամիկայի ըմբռնումը կարևոր դեր են խաղացել Լոս Կաբոսի մարքեթինգային ռազմավարությունների, հասարակայնության հետ կապերի ծրագրերի և արդյունաբերական համագործակցությունների վերաձևավորման գործում:
Էսպոնդայի որդեգրած հիմնական ռազմավարություններից մեկը Լոս Կաբոսի զբոսաշրջության խորհրդի մասնավոր հատվածի ներգրավվածության հաստատումն ու ընդլայնումն էր, մասնավորապես՝ FIPROTUR-ի՝ Լոս Կաբոսի առաջխաղացման մասնավոր վստահության հիմնադրամի ստեղծման միջոցով: Այս նախաձեռնությունը նպատակ ուներ միավորել հյուրանոցային ոլորտից դուրս գտնվող հիմնական շահագրգիռ կողմերին՝ հրավիրելով մասնակցություն այնպիսի ոլորտներից, ինչպիսիք են բանկերը, ռեստորանները և այլ բիզնեսներ: Էսպոնդան ընդգծեց, որ այս համագործակցային մոտեցումը իր արմատներն ունի Նյու Յորքի զբոսաշրջության խորհրդի նման գլոբալ մոդելներում, որը աջակցվում է ինչպես պետական միջոցներով, այնպես էլ մասնավոր հատվածի ներդրումներով:
Լոս Կաբոսի զբոսաշրջության ֆինանսավորումը հիմնականում ստացվում է հյուրանոցային հարկից, որը սկզբում սահմանվել էր 2%, իսկ այժմ՝ 4%, որը հատկացվում է զբոսաշրջության խորհրդին գովազդային գործունեության համար: Էսպոնդայի ղեկավարությամբ այս ֆինանսավորման մոդելը թույլ է տվել խորհրդին ստեղծել և իրականացնել դինամիկ ռազմավարություններ՝ զբոսաշրջության թվերը խթանելու համար: Ավելին, Էսպոնդան ապահովել է, որ թափանցիկությունը մնա հիմնադրամի գործունեության անկյունաքարը: Ամսական խորհրդի նիստերը և հյուրանոցային հարկի օգտագործման վերաբերյալ հանրությանը ներկայացվող հաշվետվությունները վստահություն են ձևավորել մասնավոր հատվածի գործընկերների և պետական մարմինների միջև:
2023 թվականին Լոս Կաբոսը աննախադեպ հնարավորություն ունեցավ՝ Միշլենի ուղեցույցից հրավեր ստանալով՝ գնահատելու ուղղության ռեստորանային տեսարանը։ Սակայն մարտահրավերը կարճ ժամանակահատվածն էր, որի պատճառով զբոսաշրջության խորհուրդը ընդամենը երկու շաբաթ ուներ անհրաժեշտ ֆինանսավորումը հայթայթելու համար։ Էսպոնդան, որը հայտնի էր իր արագ մտածողությամբ և ուժեղ առաջնորդությամբ, համախմբեց FIPROTUR-ի անդամներին՝ ռեկորդային ժամանակում ֆինանսավորում ապահովելու համար՝ ապահովելով, որ Լոս Կաբոսի ռեստորանները լինեն հեղինակավոր ուղեցույցի մաս։
Արդյունքում Լոս Կաբոսի մի քանի հաստատություններ ընդգրկվեցին Միշլենի ուղեցույցում, ամրապնդելով ուղղության հեղինակությունը ոչ միայն որպես արևով լցված դրախտ, այլև որպես խոհարարական կենտրոն։ Սա նշանակալի նվաճում էր ուղղության համար և ընդգծեց Էսպոնդայի կարողությունը՝ օգտագործելու այն հնարավորությունները, որոնք բարձրացրին Լոս Կաբոսի վարկանիշը պահանջկոտ միջազգային ճանապարհորդների աչքում։
Էսպոնդայի գլխավոր առաջնահերթություններից մեկը Լոս Կաբոսի զբոսաշրջային շուկաների դիվերսիֆիկացիան է եղել: Սկզբում այս ուղղությունը մեծապես կախված էր Միացյալ Նահանգների Արևմտյան ափից այցելուներից: Այնուամենայնիվ, Էսպոնդան գիտակցեց ավելի լայն լսարանին հասնելու կարևորությունը և ջանասիրաբար աշխատեց Նյու Յորքի, Ֆրանկֆուրտի և նույնիսկ Հարավային Ամերիկայի նման հիմնական քաղաքներից ուղիղ չվերթներ հաստատելու ուղղությամբ: Այս ջանքերը հանգեցրին Գերմանիայից, Իտալիայից, Ֆրանսիայից, Իսպանիայից և այլ երկրներից միջազգային այցելուների թվի աճի:
Լոս Կաբոսի հասանելիությունը ուղիղ միջազգային չվերթների միջոցով ընդլայնելու ռազմավարական քայլը արդյունք է տվել՝ ներգրավելով զբոսաշրջիկների ավելի բազմազան շրջանակ՝ միաժամանակ ապահովելով, որ տեղական տնտեսությունը շարունակի օգտվել զբոսաշրջային միջոցներից: Էսպոնդայի թիմը անխոնջ աշխատել է ավիաընկերությունների հետ՝ նոր երթուղիների կենսունակությունն ու շահութաբերությունը ցույց տալու համար՝ ընդգծելով տարածաշրջանի համար երկարաժամկետ օգուտները:
Թեև Լոս Կաբոսում զբոսաշրջության թվերը տարիների ընթացքում հսկայական աճ են գրանցել, Էսպոնդան ընդունում է, որ այս ուղղությունը բախվում է մարտահրավերների, մասնավորապես՝ ենթակառուցվածքների հետ կապված։ Տարածաշրջանի արագ աճը ճնշում է գործադրել առկա ռեսուրսների վրա, այդ թվում՝ բնակարանային, ջրային և էներգետիկ ռեսուրսների։ Զբոսաշրջության խորհուրդը, FIPROTUR-ի հետ միասին, սերտորեն համագործակցում է տեղական իշխանությունների հետ՝ այս խնդիրները լուծելու համար՝ շարունակելով առաջնահերթություն տալ ճանապարհորդների համար բարձրորակ ծառայություններին։
Էսպոնդան նաև կենտրոնանում է այցելուների փորձի օպտիմալացման վրա՝ ապահովելով, որ Լոս Կաբոսը ոչ միայն գրավի զբոսաշրջիկներին, այլև նրանց առաջարկի հիշարժան, բարձրարժեք փորձառություն: Ճանապարհորդների շրջանում պարբերաբար անցկացվող հետադարձ կապի հարցումները ցույց են տալիս 95% գոհունակության մակարդակ, որտեղ այցելուները գովաբանում են տարածքի բնական գեղեցկությունը, սպասարկման որակը և սննդի առաջարկները: Այնուամենայնիվ, Էսպոնդան և նրա թիմը անընդհատ ձգտում են լուծել այնպիսի խնդիրներ, ինչպիսիք են երթևեկության գերբեռնվածությունը և արժեքի ու որակի միջև հավասարակշռությունը, որոնք որոշ այցելուների համար հիմնական մտահոգություններ են:
Այսօրվա թվային դարաշրջանում առցանց ներկայությունը և մարքեթինգային ռազմավարությունները ավելի կարևոր են, քան երբևէ: Էսպոնդայի ղեկավարությամբ Լոս Կաբոսի զբոսաշրջության խորհուրդը վերափոխել է իր թվային հետքը՝ մշակելով կայք՝ ինտերակտիվ գործիքներով, ինչպիսիք են արհեստական բանականության չաթբոտերը և վիրտուալ իրականության փորձը: Այս նորարարությունները թույլ են տալիս պոտենցիալ այցելուներին ուսումնասիրել ուղղությունը՝ նախքան Լոս Կաբոս ոտք դնելը, առաջարկելով ներգրավիչ, օգտագործողին հարմար փորձառություններ, որոնք ուղղությունը կառանձնացնեն մրցակիցներից:
Այս թվային նախաձեռնությունների հաջողությունը ցույց է տալիս Էսպոնդայի առաջադեմ մոտեցումը մարքեթինգին և նրա նվիրվածությունը՝ տեխնոլոգիաների միջոցով բարելավելու ճանապարհորդների փորձը: Ապագա թարմացումներն արդեն իսկ նախատեսված են, և զբոսաշրջության խորհուրդը նպատակ ունի շարունակել ընդլայնել նորարարության սահմանները՝ ապահովելով, որ Լոս Կաբոսը մնա աշխարհի ճանապարհորդների համար առաջնահերթ ուղղություններից մեկը:
Մինչ Էսպոնդան պատրաստվում է Լոս Կաբոսի աճի հաջորդ փուլին, ուշադրության կենտրոնում է բարձրորակ զբոսաշրջության պահպանումը և տարածաշրջանի համաշխարհային հասանելիության հետագա ընդլայնումը: Ենթակառուցվածքների անընդհատ բարելավմամբ, տեղական բիզնեսներին աջակցելով և զբոսաշրջային գործունեության կայունությունն ապահովելով՝ Էսպոնդայի ղեկավարությունը կշարունակի ձևավորել Լոս Կաբոսի ապագան առաջիկա տարիների ընթացքում:
Համայնքի և միջազգային այցելուների նկատմամբ անսասան նվիրվածությամբ՝ Ռոդրիգո Էսպոնդան ոչ միայն ստեղծել է զբոսաշրջության մոդել Լոս Կաբոսի, այլև այլ ուղղությունների համար, որոնք պետք է հետևեն դրան։ Լոս Կաբոսի զբոսաշրջության խորհրդում նրա աշխատանքը վկայում է նորարարության, համագործակցության և առաջադեմ մտածողության առաջնորդության ուժի մասին համաշխարհային զբոսաշրջության ապագան ձևավորելու գործում։
հայտարարություն
Tags: Baja California Sur, Կաբո Սան Լուկաս, թվային մարքեթինգ զբոսաշրջության ոլորտում, ՖԻՏՈՒՐԿԱ, Լոս Կաբոս, Լոս Կաբոսի զբոսաշրջության խորհուրդ, Լոս Կաբոսի զբոսաշրջության աճը, Մեքսիկա, Michelin ուղեցույց Լոս Կաբոս, Ռոդրիգո Էսպոնդա, Սան Խոսե դել Կաբո, Զբոսաշրջության հաջողության պատմություն, Ճամփորդական նորարարություն
Ուրբաթ, Հուլիս 11, 2025
Ուրբաթ, Հուլիս 11, 2025
Ուրբաթ, Հուլիս 11, 2025
Ուրբաթ, Հուլիս 11, 2025
Ուրբաթ, Հուլիս 11, 2025
Ուրբաթ, Հուլիս 11, 2025