TTW
TTW

Թաիլանդի հյուրընկալության ոլորտը խթանում է Agoda-ի ռեկորդային քսանամյա տոնակատարությունը՝ աննախադեպ հյուրանոցային մրցանակներով, զարգացող ուղղությունների նկատմամբ աճող հետաքրքրությամբ և կայուն ճանապարհորդության նկատմամբ նորացված հանձնառությամբ։

Tuesday, June 10, 2025

Թաիլանդի Agoda հյուրանոցները

Թաիլանդի հյուրընկալության ոլորտը կենտրոնական դեր խաղաց Agoda-ի ռեկորդային քսանամյակի տոնակատարության մեջ՝ առաջատար դիրք գրավելով հյուրանոցային մրցանակների քանակով, ընդլայնելով ճանաչումը ոչ այնքան հայտնի վայրերում և ամրապնդելով կայուն ճանապարհորդության նկատմամբ համատեղ հանձնառությունը: Այս ակնառու ցուցանիշը ոչ միայն ցուցադրեց երկրի աճող զբոսաշրջային գերազանցությունը, այլև ընդգծեց, թե ինչպես են ռազմավարական գործընկերությունները և տարածաշրջանային զարգացումը ձևավորում համաշխարհային ճանապարհորդության ապագան:

Աշխարհի խոշորագույն տուրիստական ​​հարթակներից մեկը վերջերս նշեց իր քսանամյակը մի հավակնոտ տոնակատարությամբ, որը գերազանցեց նախկին ռեկորդները: Թաիլանդում ավելի քան երկու հազար երեք հարյուր տեղական տուրիստական ​​ընկերություններ մասնակցեցին արշավին՝ առաջարկելով բացառիկ տուրիստական ​​առաջարկներ, որոնք գրավեցին օգտատերերին: Մինչև յոթանասուն տոկոսի հասնող զեղչերով, ակցիան առաջացրեց ուշագրավ ներգրավվածություն՝ այն դասելով հարթակի կողմից երբևէ մեկնարկած ամենահաջողակ նախաձեռնության շարքին:

հայտարարություն

Ամբողջ աշխարհում արշավը ներգրավեց մոտ 35,000 գործընկերների, այդ թվում՝ հյուրանոցների, ավիաընկերությունների և փորձառությունների մատակարարների: Խոսքը միայն գների իջեցման մասին չէր. խոսքը թափ հավաքելու, ուղղությունները լուսաբանելու և միլիոնավոր մարդկանց համար նոր ճանապարհորդական հնարավորություններ բացելու մասին էր: Նման մեծածավալ, համագործակցային ջանքերը համակարգելով՝ հարթակը ցույց տվեց ոչ միայն իր մասշտաբը, այլև շուկաները կամուրջ դարձնելու և ճանապարհորդներին աշխարհի յուրաքանչյուր անկյունի հետ կապելու իր կարողությունը:

Թաիլանդում արշավն ավելի խորը իմաստ ստացավ՝ շնորհիվ երկրի զբոսաշրջության իշխանությունների հետ ամուր և շարունակական գործընկերության: Նրանց համատեղ ջանքերը կենտրոնացած են եղել ազգային զբոսաշրջության ոլորտի վերակենդանացման վրա՝ կայունությունը որպես հիմք ընդունելով: Այս համագործակցությունը շարունակում է խթանել առաջադեմ ռազմավարություններ, որոնք ուղղված են տեղական համայնքների բարձրացմանը, հյուրընկալության չափանիշների բարելավմանը և ճանապարհորդներին ավանդական զբոսաշրջային կենտրոններից դուրս գտնվող ավելի քիչ հայտնի ուղղություններ ուղղորդելուն:

Թաիլանդը ուշադրության կենտրոնում է Gold Circle Hotel Awards մրցանակաբաշխությամբ

Իր 20-ամյակի տոնակատարության շրջանակներում ընկերությունը շարունակեց նաև իր ավանդույթը՝ ճանաչելու հյուրընկալության ոլորտի ակնառու գործընկերներին ամենամյա «Ոսկե շրջանակ» մրցանակաբաշխության միջոցով: Այժմ, իր 16-րդ տարում, մրցանակաբաշխության ծրագիրը դարձել է հյուրանոցների գերազանցության չափանիշ ամբողջ հարթակում:

Այս տարի մրցանակաբաշխության մեջ գերիշխող դիրք գրավեց Թաիլանդը՝ ընդհանուր առմամբ 521 հյուրանոց ստանալով ճանաչում, ինչը ամենաբարձր թիվն է որևէ երկրից։ Այս հյուրանոցները ցուցադրեցին բացառիկ հաճախորդների սպասարկում, բարձր ամրագրման ցուցանիշներ և մշտապես բարձր գնահատականներ, ինչը նրանց առանձնացնում է որպես համաշխարհային զբոսաշրջային ոլորտի առաջատարներ։

Այս տարի ավելի աչքի ընկավ Թաիլանդի երկրորդական քաղաքներում մրցանակակիր անշարժ գույքի առկայությունը: Հաղթողների մոտ 26%-ը եկել էին ավելի քիչ այցելվող վայրերից, ինչպիսիք են հյուսիսում գտնվող Չիանգ Ռայը և արևելքում գտնվող Չանթաբուրին: Այս միտումը ընդգծում է ճանապարհորդների վարքագծի զգալի փոփոխությունը, քանի որ ավելի շատ այցելուներ են ուսումնասիրում Բանգկոկից և Փհուքեթից այն կողմ գտնվող վայրերը՝ երկրի թաքնված գանձերը բացահայտելու համար:

Այս աշխարհագրական տարածումը վկայում է հյուրընկալության ոլորտի հասունացման մասին փոքր նահանգներում: Այն նաև ընդգծում է տարածաշրջանային զարգացման կարևորությունը Թաիլանդի ազգային զբոսաշրջային ռազմավարության մեջ, որը ձգտում է խթանել ներառական աճը և նվազեցնել գերբնակեցված զբոսաշրջային գոտիների բեռը:

Արդյունաբերության առաջատարները միավորվում են Բանգկոկում տեսլականային հավաքի համար

Երկու տասնամյակի հոբելյանը նշելու համար ընկերությունը բարձր մակարդակի միջոցառում անցկացրեց Բանգկոկի կենտրոնում: Հյուրընկալության ոլորտի ավելի քան 200 մասնագետներ, բիզնես առաջնորդներ և զբոսաշրջության ոլորտի շահագրգիռ կողմեր ​​հավաքվեցին՝ խորհելու մինչ այժմ անցած ճանապարհի և առաջիկա անելիքների մասին:

Միջոցառումը տեղի ունեցավ մայրաքաղաքի ամենահեղինակավոր վայրերից մեկում՝ հիմք դնելով մի օրվա համար, որը լի էր գաղափարներով և ռազմավարական հեռանկարներով: Մասնակիցները լսեցին ընկերությունների ղեկավարների կարծիքները, որոնք կիսվեցին թվային ճանապարհորդության հաջորդ գլխի իրենց տեսլականով՝ կենտրոնանալով անհատականացված փորձառությունների, պատասխանատու զբոսաշրջության և տվյալների ու տեխնոլոգիաների ավելի խելացի օգտագործման վրա:

Սեշնսը նաև ուսումնասիրեց, թե ինչպես է հարթակը նախատեսում հետագայում աջակցել հյուրանոցային և ճանապարհորդական գործընկերներին՝ փոփոխվող սպառողական սպասումներին հարմարվելու հարցում: Քանի որ ճանապարհորդները դառնում են ավելի փորձառության վրա կենտրոնացած, թվային առումով գրագետ և էկոլոգիապես գիտակից, ոլորտը պետք է արագ զարգանա: Ընկերությունը շեշտեց իր դերը գործընկերներին հզորացնելու գործում՝ առաջադեմ գործիքների, մարքեթինգային աջակցության և համաշխարհային ճանապարհորդների բազայից ստացված գիտելիքների միջոցով:

Միջոցառումը նաև հզոր ցանցային հարթակ էր՝ միավորելով Թաիլանդի զբոսաշրջության ոլորտի հիմնական գործիչներին և համաշխարհային արդյունաբերության առաջատարներին։ Բացի կարևորագույն իրադարձությունից, այն մասնակիցներին արժեքավոր հնարավորություն ընձեռեց վերամիավորվելու, գաղափարներ փոխանակելու և իրենց հայացքները ուղղելու ճանապարհորդության և հյուրընկալության ապագային։

Թաիլանդի համաշխարհային զբոսաշրջային դիրքի ամրապնդում նորարարության միջոցով

Այս հոբելյանական արշավը և դրա շուրջ իրականացվող միջոցառումները ընդգծում են ավելի լայն առաքելություն՝ բարձրացնել Թաիլանդը որպես աշխարհի առաջատար զբոսաշրջային ուղղություններից մեկը՝ ոչ միայն իր գեղեցկության և հյուրընկալության, այլև նորարարության և կայուն զարգացման միջոցով: Այս տեսլականին հասնելու համար թվային հարթակների և ազգային զբոսաշրջային ռազմավարությունների միջև համագործակցությունը գնալով ավելի կարևոր է դառնում:

Վերջին տարիներին Թաիլանդը զգալի առաջընթաց է գրանցել իր զբոսաշրջային գրավչության դիվերսիֆիկացման գործում: Մինչդեռ նրա լողափերը, տաճարները և փողոցային սնունդը մնում են խորհրդանշական, աճում է շարժումը՝ ընդգծելու առողջարար ճանապարհորդությունները, էկոտուրիզմը, մշակութային ժառանգությունը և ոչ ստանդարտ փորձառությունները: Այս զարգացումը սերտորեն համընկնում է ընկերության կողմից անհատականացված, արժեքային տուրիստական ​​առաջարկների վրա կենտրոնանալու հետ:

Տվյալների վերլուծությունների, ռազմավարական մարքեթինգի և լայն գործընկերային ցանցերի միջոցով, նման հարթակները կարող են օգնել բացահայտել այս զարգացող միտումների ողջ ներուժը: Եվ զբոսաշրջության մարմինների աջակցությամբ արդյունքները դառնում են ավելի տեսանելի՝ սկսած այցելուների հետաքրքրության աճից ավելի քիչ հայտնի մարզերի նկատմամբ մինչև ճանապարհորդություններից ստացված եկամտի ավելի լայն բաշխում ամբողջ երկրում:

Նայելով դեպի ճանապարհորդության հաջորդ դարաշրջանը

Քանի որ հարթակը մտնում է իր երրորդ տասնամյակը, այն դա անում է նորացված նպատակով։ Վերջին 20 տարիները մարդկանց վայրերի հետ կապելու ճանապարհորդություն են եղել, բայց ապագան պահանջելու է ավելի մեծ պատասխանատվություն, ստեղծագործականություն և դիմացկունություն։

Ճանապարհորդների համար դա նշանակում է ավելի լավ փորձառություններ, եզակի հանգստի և ժամանցի ավելի հեշտ հասանելիություն, ինչպես նաև պլանավորման ավելի խելացի գործիքներ: Գործընկերների համար դա նշանակում է ավելի մեծ ճանաչելիություն, ավելի խորը աջակցություն և ավելի հավասար խաղային պայմաններ՝ անկախ նրանից, թե դրանք Փհուկեթի շքեղ հանգստավայրեր են, թե Ուդոն Թանիի բուտիկ հյուրանոցներ:

Թաիլանդի հյուրընկալության ոլորտը խթանեց Agoda-ի ռեկորդային քսանամյակը՝ արժանանալով առաջատար համաշխարհային հյուրանոցային մրցանակների, խթանելով հետաքրքրությունը զարգացող ուղղությունների նկատմամբ և առաջ մղելով կայուն զբոսաշրջության ջանքերը: Այս ուժեղ ցուցանիշը ամրապնդեց Թաիլանդի դերը պատասխանատու և ներառական ճանապարհորդության ապագայի ձևավորման գործում:

Թաիլանդը, որը վաղուց ի վեր սիրված է եղել ամբողջ աշխարհի ճանապարհորդների կողմից, եզակի դիրք ունի՝ համաշխարհային զբոսաշրջության զարգացող միջավայրում զարգանալու համար։ Կայունությանը առաջնահերթություն տալով, ներառականությունը ընդունելով և նորարարությունը խթանելով՝ երկիրը պատրաստվում է ներգրավել այցելուների նոր սերունդ՝ միաժամանակ պահպանելով իր մշակութային ժառանգությունը, հզորացնելով տեղական համայնքները և համաշխարհային օրինակ ծառայելով պատասխանատու ճանապարհորդության համար։

հայտարարություն

Կիսվել՝

Բաժանորդագրվեք մեր տեղեկագրերին

ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐ

at-TTW

Բաժանորդագրվեք մեր տեղեկագրերին

Ես ուզում եմ ստանալ ճամփորդական նորություններ և առևտրային իրադարձությունների թարմացում Travel And Tour World. Ես կարդացել եմ Travel And Tour World'sԳաղտնիության ծանուցում.

Ընտրեք ձեր լեզուն

ՏԱՐԱԾԱՇՐՋԱՆԱՅԻՆ ԼՈՒՐԵՐ

Եվրոպա

Ամերիկան

Մերձավոր Արեւելք

Ասիա